revelstein |
32 promuj |
2591. | |||
W pierwszy weekend po wejściu do kin film Szumowskiej „ Sponsoring” zaliczył 75 tysięcy widzów. Jak na powiedzmy sobie polską produkcję, to wynik bardzo dobry, nieosiągalny raczej dla zdecydowanej większości rodzimych gniotów, czasem nawet z wydumanym przesłaniem. Tyle, że pytanie zasadnicze jest takie, czy aby na pewno jest to film polski? Za sprawa reżyserki i części obsady, na pewno. Za sprawą pieniędzy, głównej roli i miejsca akcji, tudzież realizacji, nie za bardzo już. Film jest też niepolski i absolutnie szkodliwy w ocenie środowisk trwale skrzywdzonych przez katolicyzm. Różne takie katolibskie guru, odsądzają film od czci i wiary, i ewidentny dystrybucyjny sukces filmu, jest prawdziwą solą w ich miłosiernych oczkach. To strasznie boli, mierzi i po katolicku wkurwia, ... |
||||
Dodana przez: Promowana przez: |
||||
2012-02-23 08:23:52 |